Korzyści wynikające ze stałej opieki informatycznej:
  • niższy koszt prowadzenia obsługi systemu informatycznego
  • duże doświadczenie umożliwia nam bardzo szybkie usuwanie usterek
  • usługi wykonywane w ramach umowy serwisowej są bezpłatne
  • Szybki czas reakcji na zgłoszoną awarię lub problem
  • oferta dopasowana do indywidualnych potrzeb firmy
  • kompleksowa opieka informatyczna (zakup oraz dostarczenie nowego sprzętu)
  • helpdesk na telefon bądź poprzez zdalny pulpit
  • podniesienie jakości usług informatycznych
  • niezawodność i bezpieczeństwo systemów IT
  • rabaty na sprzęt i oprogramowanie

Oferujemy kompleksową opiekę informatyczną dla firm. Świadczymy usługi z zakresu serwisu sprzętu i oprogramowania jak również montażu i konfiguracji sieci komputerowych i serwerów na terenie Braniewa oraz w promieniu 30 kilomentów od naszego biura.

Pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z komputerami, siecią bądź oprogramowaniem należy do części usług jakie możemy zaoferować. Świadczymy również wsparcie techniczne i doradztwo przy wymianie lub zakupie nowych komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz programów usprawniających funkcjonowanie firmy.

 

Korzystanie z naszej oferty outsourcingu informatycznego pozwala Klientom redukować zbędne koszty związane z zatrudnieniem, świadczeniami socjalnymi, szkoleniami oraz urlopami i zwolnieniami lekarskimi pracowników z działu informatycznego.

Warto odpowiedzieć sobie na poniższe pytania.

  1. Ile razy awaria komputera przytrafiła się, gdy trzeba było pilnie wystawić faktury, albo wysłać/odebrać ważne zamówienie?
  2. Czy utraciliśmy kiedyś dane i nie mieliśmy kopii zapasowej?
  3. Ile to kosztowało firmę?

ITerka24 POGOTOWIE INFORMATYCZNE oferuje:

 

• administrację systemami komputerowymi (Windows, Linux),
• nadzór nad sprawnym, bezawaryjnym i wydajnym funkcjonowaniem systemu komputerowego oraz sieci komputerowej,
• usuwanie problemów związanych z bieżącym użytkowaniem sprzętu komputerowego wykonywanie czynności
konfiguracyjnych w odniesieniu do urządzeń objętych umową,
• instalację oprogramowania i podzespołów,
• optymalizację pracy komputerów,
• profilaktykę antywirusową – aktualizacja używanego oprogramowania, usuwanie wirusów,
• doradztwo w zakresie zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania,
• wykonanie czynności związanych z realizacją gwarancji i rękojmi na urządzenia i podzespoły dostarczone i zarządzane w ramach umowy,
• wsparcie techniczne i pomoc zdalnaNadzór nad bezpieczeństwem pracy w sieci A wszystko to przy jasnych zasadach rozliczeń, szybkim czasie reakcji i pomocy on-line 24h/dobę.